tirsdag den 15. januar 2013

Studs in action









▲Har nu tilføjet nogle nitter til noget af mit tøj og jeg er blevet meget tilfreds med resultaterne. Jeg synes, at de her basic ting var en smule kedelige før. Men nu synes jeg tværtimod, at de kan give et hver outfit et lille løft.▲

▲- Hvad synes I om resultaterne?▲

▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲



▲Jeg har forresten også modtaget en pakke fra eBay i dag(yay)! Kan I mon gætte hvad det er?▲

26 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet fine efter en tur med nitterne :)

    - Nanna
    www.nannafrederiksen.dk

    SvarSlet
  2. Hold op nogle fede resultater!!!!

    Måske du vil kigge forbi min blog og måske ligge en kommentar? :-)
    http://livsallingsblog.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Jeg synes resultatet er blevet rigtig godt - især t-shirten :)

    Hannah
    ilikemondays.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Ej det hele er virkelig fedt - Utroligt, hvad nogle nitter kan gøre :D
    Super god idé!

    Knus Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Virkelig fede ting du har valgt at lave det på !
    Og virkelig lækkert resultat !

    Kig forbi, og smid en kommentar

    Knus // notanordinarymind.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Hvor ser det bare rigtig godt ud(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Hvor er det fedt :-)
    Kig gerne forbi min hvis det lyster.
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. Sikke nogle fine projekter, du har haft gang i :D

    SvarSlet
  9. Super lækker blog og elsker den første t-shirt! Kig gerne forbi min, har i øjeblikket en giveaway i gang :)

    http://ljubljanac.blogspot.dk/2013/01/giveaway.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Jeg kigger forbi :)

      Slet
  10. Ej hvor fedt! Jeg elsker det på skjorten :-) Følger dig nu.

    // Give away på min blog //
    carolinereesboell.blogspot.dk/

    SvarSlet
  11. Det er blevet mega sejt! :-)
    Jeg så at du havde kommenteret noget på min blog (mange tak),
    så jeg ville også lige se din blog, og den er mega fed. Jeg tror jeg
    vil begynde at læse med.
    Knuuus fra mig
    pernilleees-blog.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, det lyder dejligt! Tak skal du ha' :)

      Slet
  12. Hvor er du smuk! Vildt inspirerende blog du har!! x Clara/ http://lacourfashion.blogspot.dk/

    SvarSlet
  13. Super fint! Jeg er vild med nitter!! :-)

    SvarSlet