søndag den 1. juni 2014

just do it

 

 
 
Et spontant køb - og dog alligevel ikke. Har holdt øje med disse lækre sager på nettet i lang tid. Men det var dog ikke med forventningen om at komme hjem med et par nye sko, da jeg drog mod København i fredags. Jeg er SÅ glad for dem og kan slet ikke vente med at tage dem i brug! Udover disse kom jeg også hjem med en fin t-shirt-kjole fra & other stories, som er perfekt til sommerens solrige dage!
Jeg fik allerede læseferie fredag i sidste uge, og jeg skal til min første årsprøve i morgen. Vildt at 1.g allerede er ovre. Det har været det mest crazy år, og tiden er bare fløjet af sted.

2 kommentarer:

  1. SÅ lækre de sneakers er! Er vilde med dem :). Nike er de bedste<3

    Kig gerne forbi min blog, hvis du vil. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. hihi, tak - det er jeg i hvert fald også!

      Slet