onsdag den 11. juni 2014

with a sporty tuch

 
 


NIKE sneakers || H&M kjole || ASOS sokker
 
Selvom det har regnet i dag, har vejret stadig været rimelig lummert - og derfor tillod det mig at have bare ben. Jeg har været til skriftlig årsprøve i musik i dag, og der er nu kun 3 prøver to go. Dvs. at jeg meget snart har sommerferie - hurra! Den næste prøve er allerede i morgen, og jeg  burde være fornuftig og læse lidt op eller i det mindste tage mig sammen til at gå i bad. Men sagen er, at jeg ikke magter det.
Suk



3 kommentarer:

  1. Held og lykke med resten af prøverne!
    Og lækkert, enkelt outfit. Er vild med sokkerne :-)

    Kig gerne forbi:
    Http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hvor er det en fin kjole!

    http://byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Er virkelig vild med dine sko!!
    Kig gerne forbi min blog :)

    Knus
    sofiesdyr.blogspot.dk

    SvarSlet